lördag, februari 09, 2013

Lördags kul

Orsaken till tyst blogg har och göra med mina två otroligt dåliga dagar. Har tagit en extra ledig dag på fredag och genast bestämde sig högre makter för att jag skulle lida för det. Karma.
Allt jag rört i har fallit på golvet eller gått sönder, bl.a. min telefon. Jag har haft axeln sjuk efter boxing med en kollega, igår då jag lagade smoothie hamnade hälften av innehållet på köks väggen och det bara fortsätter, som dominobrickor.
Jag försöker självklart se det positiva i allting och kom fram till att en tid utan telefon kan göra gott, har blivit väldigt beroende (slutliga tiden blev hela 7 timmar, innan jag kidnappade Peters telefon)
Att det flög smoothie längs med väggarna är väl bra, då detta betyder att man bara måste städa och samtidigt får resten av köket städat.
Då kroppen visar hur trött och överansträngd den är, betyder det att den måste få vila. Vilket den får, för ikväll ska jag gå med min underbara mamma på UMK finalen. För JAG vann biljetterna på Fuas blogg. Hurra!!

Har på förmiddagen tränat ett lätt gympass med en vän. Blev ett pass med många pistol squats och mycket på ett ben annars också, med fokus på teknik och rena rörelser mer än snabbt och mycket.
Efteråt bastu och hemma väntade jätte god lasagne som Peter gjort med spenat och grynost. Herregud så gott! Håller min otur på att vända? I think so.
Nu ska jag fara iväg och ha det kul, en kväll med bara kul!
Det tycker jag alla andra också ska ha! Härlig lördag allesammans!



Jag och min vän Jarna efter tufft cirkelpass på gymmet..




1 kommentar:

  1. Hoppas Lööf kvällen blev lyckad och att din otur vänder.

    SvaraRadera